On Board PR rozpoczęła realizację nowej kampanii dla laserowego dalmierza firmy Bosch. Projekt ma na celu m.in.: budowę świadomości dotyczącej użyteczności tego typu narzędzi pomiarowych.
On Board PR we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko Medien Agentur Berlin GmbH jest odpowiedzialna za koordynację na terenie Polski międzynarodowej kampanii promującej laserowy dalmierz firmy Bosch. Celem kampanii jest wsparcie komunikacyjne dla nowego produktu wprowadzanego na rynek oraz pozycjonowanie go jako idealnego narzędzia do laserowego pomiaru odległości.W ramach projektu On Board PR odpowiedzialna jest za prowadzenie relacji z mediami oraz działania skierowane do konsumentów. Za realizację kampanii odpowiada zespół Doroty Ciszek, który od wielu lat realizuje projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.
Grupa Bosch (www.bosch.com, www.bosch.pl) jest wiodącym w świecie dostawcą technologii i usług. Działy przedsiębiorstwa: Technika Motoryzacyjna, Technika Przemysłowa, Dobra Użytkowe i Techniczne Wyposażenie Budynków, w których zatrudnionych jest ok. 283 500 pracowników, odnotowały w 2010, według wstępnych danych, obrót w wysokości 47,3 mld euro. Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz przeszło 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Z uwzględnieniem dystrybutorów Bosch jest obecny w ok. 150 krajach na świecie. Ta światowa organizacja rozwoju, produkcji i dystrybucji jest filarem wzrostu przedsiębiorstwa. W roku 2010 Bosch przeznaczył ok. 4 mld euro na badania i rozwój oraz zgłosił ponad 3 800 patentów na całym świecie. Produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia ludzi, oferując innowacyjne i praktyczne rozwiązania.
W 2011 roku Bosch obchodzi jubileusz 125-lecia istnienia. Przedsiębiorstwo, które początkowo nosiło nazwę „Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki”, zostało założone w 1886 roku, w Stuttgarcie, przez Roberta Boscha (1861–1942). Społeczno-prawna struktura spółki Robert Bosch GmbH zapewnia Grupie Bosch niezależność i samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu tworzyć dalekosiężne plany oraz inwestować w ważne dla przyszłości firmy projekty. 92 proc. udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do fundacji Robert Bosch Stiftung GmbH. Prawem głosu dysponuje większościowo instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG, która pełni funkcje rynkowe udziałowca. Pozostałe udziały znajdują się w rękach rodziny Bosch oraz spółki Robert Bosch GmbH.
On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi
w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) i agencję interaktywną Think Kong (www.thinkkong.pl) .
Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-kampania-on-board-pr-dla-narzedzi-bosch